fredag 14 augusti 2009

Fredag igen

Igår var vi ute på golfbanan som vi hoppas ska bli vår "hemmaklubb" dom var verkligen jättetrevliga o omgivningarna såg riktigt bra ut. Idag ska vi spela banan oxå o se om den e fin oxå. Sen blir d till att fundera på hur vi ska göra med medlemskap. Det är ju en del pengar men det är ju en investering i hälsan känns det som. Istället för att köpa ett dyrt kort på sats kan jag lägga pengarna på detta och kunna göra något som både jag o L gillar o kan göra tillsammans. Jag tycker att det är värt pengarna just nu. Vi får se hur det blir men det ska bli riktigt kul med en riktig golfrunda idag :)
Imorgon tester vi en ny bana igen o ser vad vi tycker om den.
Vi e helt sålda o d blir mycket tjat om det men sånt e livet när man hittar något man älskar o mår bra av.

Vi skulle äta lite fläskfilé igår innan vi skulle iväg till golfbanan så L skyndade sig hem för att fixa till den tills jag kom hem men när hon öppnade den o den stank verkligen så d blev inget med det. Så himla trist när man köper mat som man måste slänga men vi köpte två st så det blir till att åka tillbaka med dom idag o se om vi kan få tillbaka pengarna.

Hoppas att ni får en underbar fredag, det tänker jag ha :)

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar