söndag 30 augusti 2009

Najs söndag

Sov lagom länge, spelade 18 hål golf, åt god mat, kollade senast Wallander filmen o ett avsnitt av bachelorette o hela dagen med L. Kan d bli bättre??? Så jäkla najs!
Golfen gick inget vidare idag men d gör faktiskt inget man kan inte vara på topp jämt. Måste bli lite stabilare i spelet bara. Måste träna mera. I helgen bär d av till Skåne o spela lite nya banor. Najs!

Just nu känner jag dock att jag skulle behöva lite "tomma dagar" tomma e kanske fel men lugna dagar. Bara ligga i soffan o inte göra något, jag behöver det ibland o nu var det ett tag sedan. Sen när väl händer tycker jag väl d e tråkigt men just nu skulle d kännas bra. Får nog bli så imorgon tror jag. Jag klagar verkligen inte på mitt liv o att det händer saker men jag måste hinna med oxå. Det låter lite rörigt men jag behöver softa lite nu.
Ser fram emot helgen ska bli riktigt skönt att komma ner till Mellby igen så snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar