söndag 23 augusti 2009

Kvällen

Filmen var nog sådär måste jag säga eller den var bra men den var förutsägbar men okej kan den få. Henrik somnade så han tyckte nog inte att den var något vidare :) Vi hade väldigt trevligt iallafall när vi käkade, konstaterade återigen att Henrik e från en annan planet än oss andra men det e som vanligt.
Fick höra att det syntes att jag gått ner o d var roligt att höra. Känns som att hon som kallade mig tjock kan slänga sig i väggen nu. Man ska lyssna på det positiva o skaka av sig det negativa. Eftersom min frisör var med på bio så blev det en klippning inbokad nästa vecka, behövs nu kan jag säga. Blir nog en helkväll som sist med en dubbelklippning :)

Har letat golfbanor till imorgon men det var svårare än väntat att hitta några tider så d blir nog hemmabanan imorgon igen. Helt okej faktiskt.

T... Jag saknar dig ikväll..

Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar