lördag 29 augusti 2009

Skön lördag

Började med en sväng till Stadium som hade golfrea för mig blev d bara en ny handske o lite nya bollar som skulle visa sig vara fantastiskt bra :) L köpte en ny riktigt snygg bag o vagn men den gillade hon inte så vagnen fick jag vilket var skönt, fick inte riktigt lika ont i ryggen/rumpan som tidigare. Så ja efter Stadium bar d av till golfbanan, har ju inte spelat på hela veckan pga av det onda så nu var jag riktigt sugen. Spelade riktigt bra mitt näst bästa resultat för i år så nu har jag lägre hcp än L :) Får se hur roligt det blir imorgon när jag har färre extra slag men det ska ju vara en utmaning.
Kvällen spenderade vi hemma hos Matilda med lite kräftor för de som äter det o för min del kyckling o någon öl faktiskt. Det var jättetrevligt alla var på samma nivå trevliga samtal både urspårat o seriöst. En helt lagom lördagkväll.
Imorgon blir d golf igen :)

Nästa vecka åker vi ner till Mellby igen eller först till Hässleholm. L vill spela den bana där hon började spela golf på för 10 år sedan sen ska d bli så skönt att komma ner till vårt lilla hus igen. Spla golf o softa kanske kanske ta ett bad i bubbelbadet. Lite grillat kan det nog bli oxå o kantareller :) mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar