söndag 9 augusti 2009

Hemma igen

Shit vilken bra semster vi har haft. Helt fantastiskt underbar, bästa jag haft i hela livet. Jag sa det till L o kommenterade att det var fantastiskt i USA oxå men det var en annan grej nu hade vi verkligen SEMESTER bara gjort roliga saker, ätit god mat spelat en massa golf o bara njutit av att vara i USA var det mer en upplevelse o ett äventyr. Båda sakerna kanon men på olika sätt. Jag har verkligen njutit totalt, jag har mått så bra hela tiden o det är världsklass. Jag tänker njuta av det o inte tänka på framtid osv. Jag har haft det kanon o e jättenöjd.
Vi har ju spelat en massa golf o det är så himla kul att vi båda älskar det o att vi e så jämna så det blir spännande varje runda, dock leder jag med 12-7 i interna ligan :) Najs :) Vi ska genast kolla upp möjligheterna o spela här o försöka fixa medlemskap. Kan vara väldigt bra att ha i framtiden. Så om ni söker oss på helgerna o solen skiner o vi inte svarar, lämna meddelande så hör vi av oss framåt kvällen eller när benen inte bär längre :)
Golfandet har hjälpt till med vågen oxå märkte jag när jag kom hem, trots massa slarv under semetsern slutade det på +2 o det e jag sjukt nöjd med. Nästa mål är -10 till o då har jag ett speciellt pris till mig själv som väntar. Hemligt!

Det kändes helt ok att åka hem o straxt innan vi skulle åka fick jag ett underbart sms som gjorde att det blev ännu bättre att åka hem. Imorgon ska vi hänga med bästa brudarna från Öret. Ska bli så himla najs, jag har saknat dom d var för längesedan vi sågs nu. Men det blir så på sommaren o 20 mil emellan men i morgon ska vi ta igen lite o dela med oss av våra äventyr. NAJS NAJS!

Sedan finns d ju lite tvätt o så att ta tag i men det kändes verkligen så himla skönt att komma hem till en helt nystädad lägenhet som tom luktade gott så vi hade lyckats rensa ur bra innan vi åkte.

Shit jag älskar min sambo!!!
(ska sluta med sånt här lovar men ibland kan man inte låta bli)

Nu e d dags för sängen, återkommer med mera info om semester osv.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar