måndag 17 augusti 2009

Rullar på

Det rullar på nu :) Idag blev d så klart det kan bli att jobb e klart ett tag framåt, inte hel tid men ändå lite iallafall. Gör inte jättestor skillnad i plånboken men bara att ha ett jobb att gå till ibland känns alltid bra. Får se hur mycket det blir under hösten.
Det här gör att vi vågar satsa på att bo själva. Det känns så himla underbart :) Konstigt nog e jag rädd, livrädd. När kommer bubblan spricka. Så här bra kan det inte vara för mig, det har aldrig funkat tidigare. Jag njuter men rädslan finns där iallafall att allt ska rasa ihop.

Kan bli Örebro i helgen faktiskt, måste fundera lite till men det lutar åt det iallafall, det vankas visst kräftskiva. Jag äter ju inte kräftor men det finns någon annan i det här hemmet som älskar kräftor o lätt sätter i sig ett helt paket själv :) Men jag älskar henne ändå ;) Skulle ju vara trevligt helt klart. Tål att tänkas lite till på.

Imorgon hoppas vi på att det inte regnar så vi kan spela lite golf. Har handlat lite nya golfkläder som behövs nu under hösten. Jag ska nog ta mig en sväng till rangen hur som helst o träna på att få med handlederna i svingen om ni undrar :)

1 kommentar: