söndag 9 augusti 2009

Ingen minns en fegis :)

Vårt motto för semestern kanske framförallt på golfbanan var "Ingen minns en fegis" Kan d bli bättre? :)
Glömde eller hann inte berätta igår att jag lyckades bada i havet två gånger. Första gångerna på 3 sommrar i Mellby.
I våras skaffade vi ju byggarbränna nu e d med golfbränna :) Fin förg har vi fått iallafall.

Under semestern kom det dock lite dåliga nyheter. Mormor har hamnat på sjukhuset, hon börjar bli gammal o d går fort nu. Jag e verkligen kass på att hälsa på henne. Jag tycker det är svårt att se henne sjuk. Det e jättedåligt av mig men jag vill nog ha kvar den bild jag har av henne som min dagmamma o sköna mormor. Men ev blir d en tur till Örebro i helgen o hälsa på henne ändå. Vet inte ens om hon har koll på vem jag är. Det är lite snurrigt i huvudet o d var längesedan jag träffade henne. Jobbigt! Men jag måste bli bättre.

Nu blir d en låång fika på stan med uppdateringar med Örebro brudarna :)

1 kommentar:

  1. Tack för alla fina presenter ifall jag glömde att säga det.. Och tack för trevligt sällskap och välkomna till Öret nästa/nästnästa helg.

    SvaraRadera