söndag 14 december 2008

Helgslut

Var på en riktigt trevlig middag igår o väldigt god mat! Även om man inte har allt i livet gemensamt så kan man ändå ha en vänskap lix. Det finns ju vänskaper på olika nivåer, personer som man ser som sina vänner men vissa vänner är ju VÄNNER och vissa vänner är vänner. Jag har några av varje.
I veckan har jag haft lite kontakt med en av mina VÄNNER o att få prata lite med henne känns bra, hoppas att allt är på rätt väg o att allt vänder för henne. Har bokat in en fika innan jul så vi kan stämma av våra resor o allt annat i livet som vi känner för att prata om. Härligt att umgås med henne.

I veckan är det bara att bita ihop, ska leka lite tomte på jobbet o åka ut med en väldig massa julklappar, ganska skönt att ha att göra iallafall o det kommer jag ha den här veckan. Den sista typ.

Jag är ganska så nöjd med mitt liv just nu, jag borde vara knäckt o helt under isen med tanke på jobbsituationen osv men det är jag inte än, det kommer säkert komma om jag inte hittar sysselsättning fort men just nu tar jag det som det kommer. Älskar vårt hem, tycker vi har det så fint hemma, visst vi vill piffa till köket lite till men det är ingen panik det är fint som det är. Sen måste vi hitta en fotölj som vi kan enas om att ha i värdagsrummet för nu ekar det :) Vi ska bara komma överens om vilken, eller vi ska komma överens om att jag har rätt :)
Men jag trivs just nu.

Julklapparna är nästan klara bara en liten sak till en av småbusarna kvar, sen är d L´s paket kvar men nu har jag lite idéer iallafall.
Vi var i Forum Nacka igår, gillar det stället, jag var lite tveksam efter första gången men nu gillar jag det, mycket variation o schysst shopping.

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar