lördag 20 december 2008

Äntligen

Nu ska även L få lite julklappar :) Lyckades köpa dom idag, hoppas att hon blir nöjd men det tror jag hon blir.
Ikväll ska vi hem till kickan o jojo verkar som det e wii spel som gäller, kan bli roligt att vi e som barn kanske vi inte behöver prata jättehögt om men man ska ju ha kvar barnet i sig säger dom ju :)
Imorgon ska vi julfixa här hemma, ska bli mysigt. Jag har ju verkligen avskytt julen tidigare men nu när jag har L känns det som att det är mysigt bara, visst hysterien innan skulle man ju klara sig utan men pysslet hemma, levande ljus osv e ju bara underbart, tom L har fått erkänna d under protest :)

Bara 1 1/2 dag kvar på jobbet, skönt och jobbigt på en gång svårt att förklara. Vi var på julbord igår, väldigt trevligt o grymt bra mat. Vi var på Edsbacka krog, Anette har drömt om d hela livet typ o det var nog värt längtan. Sen fick vi julklappar, roligt att alla inte fick samma schyssta klappar var det oxå, tvärr hade jag ju köpt en likadan som jag fick i julklapp för ca 1 månad sedan :) En Ipod nana men det var iallafall jäkligt kul att få den. Kickan var ju sjuk igår men jag vet vad hon ska få o jag ska nig dryga mig lite över det ikväll :)

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar