söndag 7 december 2008

Hjälpas åt

Jag är kass på att hjälpa till hemma det erkänner jag men nu är jag inne i en ny fas i livet o nu ska jag hjälpa till mera och jag har gått ut hårt. L är rädd att jag gått ut för hårt o kommer stanna snart :) Jag ska minsann visa henne att jag kan oxå. Allt blir ju så mycket roligare när man hjälps åt o ingen behöver bli sur eller gnällig för att den andra (jag) inte gör så mycket. Det går ju så himla mycket fortare oxå, vi är grymma när vi väl bestämmer oss så himla effektiva.
Haft en riktigt skön söndag, julklapparna la vi på hyllan o tog en riktig softar söndag istället, kollat på skidor o inspelat stjärnor på is, synd att inte Jesper vann även om Marcus varit bättre under serien men igår var Jesper bäst. Nu e d innebandy som gäller mest för L faktiskt jag ska nog skala morötter till dippen istället. Blir några Lword avsnitt ikväll eftersom ensamma mammorna inte är ensamma längre :)
Just ja måste ju förklara en sak eftersom några undrar om vår dejt igår. OBS det var bara jag o L på dejt inga andra inblandade alls! :)

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar