söndag 21 december 2008

Vi e bäst

Vissa försöker fuska andra vinner på riktigt, vi alltså vi rockade fett idag, dom andra hade inte en chans :)
Sen spelade vi world tour o då var det ingen som vågade sjunga, vem fick offra sig då? haha

Helt seriöst är jag lite impad av mig själv inte för att jag är bra på att sjunga utan för att jag vågar, skulle det här varit för ett par år sedan finns det inte en chans i världen att jag skulle göra något av detta. jag har utvecklats. Det är ju skönt att veta att man kan göra det trots att man trillat över 30-års gränsen för ett tag sedan.

Det har varit en väldigt trevlig kväll iallafall.

Imorgon blir det fika med en av vännerna som tyvärr inte mår så bra, hoppas att hon mår bättra snart, ska bli trevligt att träffa henne iallafall för det var vääääldigt längesedan, ingen vidare vän är jag ibland, men ibäand räcker inte tiden till lix, en jäkligt dålig ursäkt jag vet men det är ju så. En av nackdelarna med att bo i Stockholm är att det inte är lika enkelt som när man bor i en mindre stad att träffas, här måste någon åka en bit o det är krångligt med tunnelbana eller bil eller så då blir d ju att man inte får tiden att räcka till längre, sen är jag ju gammal då blir man ju trött oxå, men jag måste skärpa mig som vän.

Nu e d nog bäst att sova, ska hinna med lite skidor imorgon oxå o s julpyssel måste göra knäck d e ju så gott.

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar