måndag 29 december 2008

Hosta

Nu har jag snart hostat ut lungorna ur kroppen, gör riktigt ont o e så jobbigt att hosta hela tiden. Sover knappt på nätterna o nu får jag sova i eget rum så L ska få sova iallafall. Nu har jag iallafall varit på apoteket o köpt hostmedicin så jag hoppas verkligen att den ska hjälpa. När man läser i bipacksedeln så står det att den ska hjälpa till att koppla bort hostsingnalerna i hjärnan vilket ska göra att man inte ska hosta. Konstigt jag trodde att det var kliet i halsen som gjorde att jag hostade men då satt det i hjärnan iallafall, men det gör ju nästan allt så varför inte hostan.
Tidigare i veckan så har det bara varit lite hosta men nu har den tilltagit plus att igår o idag känner jag mig väldigt hängig det är inte så kul men det går ju över, jag har ju ingen feber eller så då brukar man ju hämta sig fort.
Imorgon ska jag jobba någon timme d sista på det här jobbet sen måste jag till systemet o köpa skumpa till nyår, mycket skumpa ska d bli.
Fick en inbjudan igår som var väldigt lockande verkligen synd att den kom lite för sent men jag hoppas att vi ska få till det någon annan dag snart sitället.
L jobbar bara imorgon sen har vi en vecka ledigt ihop, ska bli mysigt, inga planer än men det kommer säkert, men först ska vi fira nyår med vänner och god middag.

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar