torsdag 11 december 2008

Städningen

Torsdagsstädningen gick bra även idag :) L hade börjat innan jag kom hem men jag hade med mig liten överraskning istället så jag tror inte hon blev ledsen i ögat på mig.
Vår kandidat verkar riktigt lovande, ska träffa två st till i helgen så får vi se sen.

Jag är sjukt trött på jobbet nu, sitter verkligen bara av tiden o det känns inte alls bra jag vill jobba när jag är på jobbet men jag har ingen som helst motivation utan gör bara det jag verkligen måste, men nu är det bara drygt en vecka kvar iallafall. På ett sätt känns det skönt att jag inte får fortsatt anställning det grö ju att jag måste ta tag i det där med jobbsökande, samtidigt hatar jag ju osäkerheten med att inte ha jobb o inte ha en ok inkomst.
Har sökt några jobb iallafall så får vi se vad som händer bara att söka vidare o hoppas på det bästa, tyvärr är det ju inte helt rätt tid att bli arbetslös, jag är ju inte ensam direkt om att söka jobb just nu. Men men som sagt allt löser sig förr eller senare.

Ska bli extra skönt att lägga sig ikväll med rena lakan, d e så himla skönt, längtar nästan efter att få lägga mig, boken börjar bli riktigt bra oxå det som jag hör varje kväll iallafall :) Vissa saker får jag höra några gånger eftersom jag råkar somna ifrån ipoden :)

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar