söndag 14 december 2008

Utmaningen

8 favoritprogram

Hells Kitchen
Greys Anatomy
Survivor
Gossip Girl ( ja jag vet jag är inte stolt över det men jag står för det :) )
Ensamma mammorna
L word
Vad blir d för mat
Projekt runway

8 saker jag gjorde igår

Julshoppade
Drack latte
Umgicks med vänner
Åt en god middag
Kollade skidor
Kollade Erika o Mattis favorit serie
Promenerade
Åkte buss

8 saker jag ser fram emot

Nytt jobb
Julen (faktiskt)
Nyår
Sköna träningspass
Mer tid m L
Träffa busungarna
Fika m T
Snö....

8 favorit restauranger

Imperiet
Amanon
Wongs
Roxy
Torget
Murasaki
Hard rock café Orlando :)

8 saker på min önskelista

PS3
TV boxar
Ett stort paket från Body Shop
Fotölj
En hög med pengar
En sovrums tv
Ett litet paket
......

8 saker som gör mig irriterad

Obeslutsamma människor
Bilköer
Störiga människor på tunnelbanan
Städning :)
Tomma ord
Människor som låtsas vara något som dom inte är
Människor som inte visar respekt för andra männsikor o deras känslor
Egoism

8 saker som gör mig glad

Busungarna
Linda
En bra film
En mysig söndag
Överraskningar
Nystädad lägenhet
Sms
Semster

Dom här utmanar jag
Linda
Lena
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar