onsdag 10 december 2008

Less

Nu har jag ledsnat totalt, varför ska jag gå runt o se glad ut o rycka på axlarna o vara nöjd? Har väl inget att vara nöjd över just i detta fallet. Bara att bita ihop o vänta allt löser sig förr eller senare. Trött på skiten e jag iallafall.

Behöver hjälp med lite julklappstips till alla möjliga storlekar o prisklasser eller mest den lägre prisklassen.

Ikväll är det iallafall bästa tv kvällen både bönderna o oskyldigt dömd, kanon, att dom sedan lagt en handbolls match innan gör det ju inte sämre, man får glädjas åt det lilla.

Imorgon ska jag äta lunch med en vän, ska bli roligt o trevligt att träffa henne igen

byebye

2 kommentarer:

  1. Jag röstar på Peter och Wille...Dem är ju bara för sööööta..

    //Taina

    SvaraRadera
  2. Jag håller faktiskt mer på Peter o Peter, tycker Wille är lite för fjollig :)

    SvaraRadera