söndag 28 december 2008

Kärlek

Inatt drömde jag om kärlek, jag kommer ofta ihåg vad jag drömmer o drömmarna brukar inte vara svåra att analysera men denna var lite trixig.
Jag sa till en vän att jag älskade henne, inte att jag älskade henne som en flickvän utan som en riktigt bra vän. Vännen blev helt galen o ville inte ha något mer med mig att göra, hon tyckte jag var hemsk.
Men visst finns det massa olika kärlekar, iallafall så som jag känner o tänker. Jag har o känner en stor kärlek till L, jag känner en annan stor kärlek till Wilma o Matilda o en stor kärlek till lillebror och en annan sorts kärlek till några av mina vänner. Är det konstigt?
Jag är en person med mycket känslor och jag skulle göra vad som helst för att dom jag tycker om för att dom ska må bra, sån är jag.
Så det kan nog hända att jag berättar att jag älskar en vän men nu kanske det är bäst att jag tar det lungt med det nu så ingen blir arg på mig :)

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar