torsdag 18 december 2008

Torsdag = städning som ni vet nu, blev ingen städning blev fiak på EH istället men även om det hade blivit städning så hade jag inte behövt städa något för jag offrade min vänstra hand i förrgår när någon skulle sova :) (NEJ inte så!!!)

Igår skrev jag om för mycket dalarna, någon undrade lite lätt vad det innebär, gissar att det är en dalmas :) Tror jag vet vem oxå :) det är inte som dig. För mycket är lite väl klämkäck lite för pratig om inget alls osv :)

På jobbet har vi slagit in 1300 handdukar, det var stressigt men vi klarade tidsgränsen, vi jobbade på riktigt bra.

Imorgon är det julfest på jobbet, Edsbacka krog, ska bli roligt.
Har fortfarande inte köpt en enda julklapp till L vet inte när jag ska hinna med det, inte alls bra!!! Måste trolla lite med tiden

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar