lördag 6 december 2008

Skidor m.m

En hel lördag med massa skidor på tv och grått utanför fönstret, tycker att det är så skönt. Skidskytte är ju en verklig tv sport, det är ju roligast med jaktstart eller masstart när det verkligen är man mot man, kvinna mot kvinna när det är dags att skjuta, vem har det starkaste psyket, vem klarar pressen bäst. Otroligt spännande, det är tom intressant o kul även om det inte är någon svensk med i dramatiken.

L hade en grym dejtdag planerad tyvärr fick hon inte ihop tidsplanen, riktigt trist men vi får ta den någon annan gång. Det blir plan B ikväll o det blir säkert kanon det oxå. Några tycker säkert att det är konstigt att man går på dejt när man varit ihop i två år men varför inte? Måste man bara vara med varandra, sitta i soffan varje dag och alltid ha en vardag lix. Absolut inget fel med dig men jag gillar nej fel jag älskar överaskningar och jag tycker det är otroligt mysigt att ha en dejt då o då. Ibland så behöver man bara släppa vardagen o allt annat o bara kunna ägna sig åt varandra med något man inte göra hela tiden.
Jag har verkligen inte något emot vardagen med L heller men jag gillar dejter oxå :) Ska bli spännande att se vad det blir i kväll.

Känns lite tungt med jobbet, bara två veckor kvar på anställningen, vad ska hända sen lix. Hatar ju att inte ha något att göra o inte ha det tryggt ekonomiskt men jag ska fixa detta oxå. Allt löser sig ju på något sätt någon gång.

Nu ska jag fortsätta med skidkollen, snart e d Kalla.

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar