söndag 11 januari 2009

Aaaaatjooooo

Shit nu har förkylningen brutit ut totalt, nyser som en galning men det är bra, jag har lärt mig att när man börjar nysa då börjar det bli bättre så det är d jag hoppas på. Har inte hostat så himla mycket idag heller. Kanske kanske kanske går d åt rätt håll. Jag hoppas verkligen det, jag längtar efter att träna.
Idag har det äntligen blivit klar med vår nya inneboende, skönt att det är klart nu. Jag vet ju inte när jag kommer få igång mina pengar så just nu är det en viktig inkomst. Hon flyttar in den 1/2 ganska skönt att vi har lite mer tid själva i lägenheten ska jag erkänna.
Sedan var vi tvugna att åka en tur till apoteket för inköp av nässpray och en tredje sort av hostmedicin samt berocca, jag måste bygga upp någon sorts försvar mot baciller.
Jag o L var o fikade idag oxå, vår favoritsyssla, vi satt där o pratade så kom jag på att ibland så pratar vi inte alls o ibland kan vi verkligen prata massor o om viktiga saker vilket man såklart måste kunna i ett förhållande, men det vi konstaterade båda två att det är en styrka att kunna vara tysta med varandra oxå, man har ju faktiskt inte alltid något att prata om, händer d inget så händer d ju inget. Vi har det bra o jag är så göad att hon finns i mitt liv, jag har verkligen utvecklats sen jag träffade henne. Tack!

byebye

1 kommentar: