torsdag 1 januari 2009

Det nya året

Hade ett väldigt bra slut på förra året, mycket god skumpa, riktigt bra mat vet inte hur H lyckas varje gång när han lagar ny mat, kanske blev d liiiite för mycket amaretto i efterätten bara :) o uppe på det en himla massa sing star o vårt lag rockade ju fett, sjöng det röda laget av mattan :) Många bortförklaringar kom från det laget, det var fel på deras mick mm, men alla vet att vi var helt klart bäst.
Min hosta mådde kanske inte jättebra av allt sjungande så på slutet så försvann min röst men d gjorde inte så mycket då hade dom flesta andra tröttnat iallafall. Nu måste vi få ihop till en ps3 så vi kan rocka loss här hemma.

Jag kan inte låta bli att kommentera det otroliga mail jag fick igår heller, jag är rörd i hela kroppen av d fina ord jag fick. D e vänskap som kommer att hålla.

Gjorde en sak igår som jag ångrar men det gör ju inget för det var ju förra året.....

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar