söndag 25 januari 2009

Tips!

Om du inte solat på ett tag så behöver man inte sola 20 minuter i nya rör med ansiktskanon... det blir inte så snyggt.
Skulle sola några gånger tänkte jag tycker inte om att vara blek mår mycket bättre med lite färg på kroppen o framförallt i ansiktet, idag gick jag ut hårt kan jag säga, men det lägger sig. Jag vill ju vara lite extra fin till den stora galan nästa vecka. Har inte riktigt bestämt mig för vilken av alla blåsor som hänger i garderoben som jag ska ha på mig men det är ju lite tid kvar så jag hinner nog betsämma mig.

Jag har något kontsigt i kroppen eller jag vet inte vad det är jag känner mig helt yr i hela kroppen, känner mig lite bortdomnad på något sätt, känns inte som blicken o huvudet hänge rmed riktigt. Har haft liknande någon gång tidigare och det är inte roligt, jag hoppas att det försvinner. Lite läskigt är det.

Nu kunde vi inte vänta längre.... det fick bli ett ps3 iallafall, vi har pratat länge om det o nu kunde vi inte stå emot längre. Abba singstar och ite nedladdade låtar så skrålar vi loss för fullt här hemma. Vissa låtar låter mindre dåligt än andra o vissa låtar låter bara förskräckligt men det är roligt o jag behöver ha roligt just nu, så varje litet skratt välkomnas.

1 kommentar:

  1. AVUNDSJUK avundsjuk AVUNDSJUK avundsjuk
    AVIS avis AVIS avis AVIS avis AVIS avis
    Hoppas ni njuter av det.

    SvaraRadera