torsdag 29 januari 2009

Problem

Positiv överskrift... Men jag har ett problem, jag kan inte sova eller jo det kan jag men jag kan inte somna, eller rättare sagt jag vill inte gå o lägga mig. Jag drar mig för att gå o lägga mig för att jag vet att när jag lägger mig så kommer jag ligga o vrida o vända på mig o bli helt spänd, har jättesvårt att slappna av. Sen på morgonen när jag väl ska gå upp vill jag inte lämna sängen fast jag egentligen inte är så trött så jag behöver ligga där. Knepigt eller egentligen inte men det blir lite problematiskt. Jag måste försöka få någon rätsida på det iallafall.

Idag ska jag försöka sysselsätta mig, lämna tillbaka filmen vi hyrde i söndags, jättekonstigt dom har lämna tillbaka filmen inom en vecka... ja det e ju bra men hur kan dom då hyra ut filmer men alla väntar väl inte en vecka förhoppningsvis. Kanske får ta o hyra några filmer i helgen föresten när L är på kurs hela helgern. Filmen var företsen riktigt bra, bättre än förväntningarna vi vill egentligen bara hyra en film för att kolla på bluray, Felon heter den, rekomenderas men den är lite våldsam. Mer saker jag ska göra idag är, sola blev inget igår, hämta galabiljetterna o kanske träna lite. Sats har öppnat ett nytt gym i Hornstull så jag måste kolla in det. Det finns iofs två sats här i Liljeholmen men jag tycker inte dom är så bra, dom funkar men jag känner mig inte sugen på att gå dit för jag tycker inte att det e kanon, jag hoppas på hornstull. Annars finns det ju hur många Sats som helst i stockholm så det e ju bara att välja o vraka vilket e bra. Men man vill ju ha det så nära som möjligt när man ska träna men ibland kan jag känna att jag vill åka iväg o verkligen ta mig tid för träningen, ganska så skönt att kunna varva ner sedan på väg hem. Hänger nog kvar sedan jag var aktiv tror jag, iofs när jag började spela bandy hade jag kanske 200 meter till träningen men det har ju varit längre sträckor senare.

Ja men så ser nog min dag ut idag.

Skickar ett gäng tankar till några som kanske behöver det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar