fredag 9 januari 2009

Spontan inköp

Vi var på Heron City idag, skulle egentligen bara fixa ett bioklubbskort och köpa biljetter till kvällens bio men vi råkade gå in på Bolia oxå. Det är inte bra att råka gå in på Bolia när man letar efter en möbel för på Bolia hittar man oftast möbler som man gillar.... Så även denna gång, en fotölj o en fotpall till den som ska vara i vår lounge som L vill kalla det :) Vi har inte riktigt varit eniga om vad vi ska ha för fotölj, L vill ha något som bara e snyggt o coolt medan jag vill ha något som man kan använda oxå, självklart ska det vara snyggt oxå. Men nu när vi kom in i affären så stod fotöljen där o ropade på oss, ja mest L då men jag var nöjd när jag satte mig i den oxå för den var inte bara snygg utan skön oxå. Så då var vi ju bar atvugna att köpa den trots att det är Januari o plånboken inte är välfylld direkt men det kommer bli jäkligt snygg iallafall. Tyvärr fick vi inte med oss den hem men det 27:e ska det komma :)

Ikväll har vi varit på bio o sett nya Wallander, riktigt bra rekomenderas verkligen. Tyvärr så var det nästan slutsålt så vi kunde inte sitta alla fyra på samma ställe men det funkar ju ändå för under filmen så pratar man ju ändå inte med varandra. Innan filmen var Charlie o Henrik här o käkade min berömda lasange så nu har jag varit riktigt duktig den här veckan både fixk o lasange under samma vecka, bäst jag lugnar ner mig nu så inte L tror att det här ska bli någon vana. Imorgon får hon stå för matlagningen, den grymma Thaimaten hon gjorde förra helgen mmmm.

Nu kan det nog vara dags att sova, ska inte kolla några bloggar eller aftonbladet eller liknande för jag vill inte veta hur Lets dance var det vill jag spara tills imorgon.

Många av mina tankar går ner till Gbg, önskar att man kunde göra mera men jag tänker på er o jag finns här för en pratstund eller bara lite sällskap men det vet ni/du ju. När jag för höra sådana saker o inser att det verkligen kan hända männsikor som man känner eller vet vilka dom är iallafall inser man att det är i verkligeheten, annars e det så himla lätt att tänka att det där händer ju inte mig. Man ska njuta av livet.

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar