tisdag 6 januari 2009

Lite blandat

Jag blir galen på min hosta, den vill inte försvinna, jag hostar så jag får huvudvärk o d gör galet ont i bröstet idag är en dag då jag känner min lite hängig oxå. Inte kul alls

Imorgon känns det som är den första riktiga dagen som jag är arbetslös. Fram tills nu har det ju varit helger o L har varit hemma mesta tiden då känns det ju inte riktigt men imorgon är det ju vardag igen o L ska börja jobba igen. Känns riktigt tungt. Men d löser sig ska ta tg i mitt cv som har försvunnit med en trasig dator. Sen är det dags att söka jobb o anmäla sig till alla tänkbara förmedlingar.

Ikväll har L lagat en ny rätt som blev riktigt bra, thaimat. Jag gillar det som sjutton. Vi måste ju bli bättre på att hitta nya rätter o bli bättre på att laga hemma. Imorgon är det min tur o laga fisk. D e jag ganska bra på även om jag inte gillar fisk egentligen men min fisk är faktiskt god :) Den var god den pajen vi åt igår oxå hemma hos Kickan o jojo. Vi var där o sjöng sing star, vår nya drog :) sen blev det lite sportspel oxå, kul var det.

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar