tisdag 13 januari 2009

Morgonrutin

Jag har en ny morgonrutin nu, hoppas att jag kan hålla i den vaknar, dricker berocca o sen en morgonpromenad, just nu orkar jag bara runt trekanten, den här jäkla förkylningen vill inte försvinna. Huvudet fullt med snor, mysigt va?

Är det bara vi som har dammställe? Två dagar efter att vi dammsugit så ligger det ändå en liten dammråtta i hallen mellan våra två små "lådor" eller vad man ska kalla dom. det slår aldrig fel, gör vi fel med dammsugningen eller vad e problemet. Det är ju iofs bra att det samlas på samma ställe men det borde väl hålla sig rent något mer än två dagar. Så idag ska jua dammsuga igen....

Idag ska jag oxå skriva ett grymt cv och ännu grymmare personligt brev. Måste ju till lite tanke bakom det så det blir bra, det måste ju lix sticka ut o göra så att den som läser det fastnar direkt och tycker att det är intressant. Får se hur jag lyckas, det är ju svårt att skriva om sig själv det måste ju vara på rätt nivå o sedan att sitta o skriva om hur bra man är det är svårt tycker jag. Det är ju sedan olika egenskaper som söks på olika jobb men det här ska ju vara ett brev som passar in på mig och som är sanningen.

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar