torsdag 1 januari 2009

Pizza

Undra hur många procent av sveriges befolkning som äter pizza idag? Vi är ju iallafall med i den procenten som äter det idag. Eftersom vi båda är lite trötta idag o inte gärna vill gå ut så gör vi som vi brukar göra ibland när vi inte vill gå ut, vi klunsar helt enkelt o jag vann igen, tror aldrig att jag förlorat mot L till hennes förtret. Så nu sitter jag här o väntar på pizza, idag känns d gott. Jag gillar ju egentligen inte pizza men ibland kan det vara gott o idag är en sådan dag.

Jag tänkte på en sak igår o tydligen var det flera som har märkt det oxå, jag är mer öppen o vågar mera. Igår tex sjöng jag utan problem i sing star det hade jag aldrig gjort för ett år sedan. Lillebror trodde mig inte när jag sa det, så lite har det allt hänt med mig. Känns bra, jag har utvecklats fast jag är gammal, det finns hopp för alla :)

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar