torsdag 22 januari 2009

Personligt...

När man åker bil själv så finns det ju tid för tankar äevn om jag ständigt är en tänkande människa men just idag blev det en del tänkande mellan skrålande till låtarna på högsta volym. jag är ingen person som är speciellt öppen av mig mot vem som helst men nu ska jag bjuda på lite eller det kanske inte är mig jag bjuder på men några av mina tankar.

Det finns så många som vill förändra sig själva och i första hand gör man nog det på utsidan, man lägger ner en väldig massa energi och pengar på att se bra ut inför andra med allt vad det innebär, man skaffar ny frisyr köper nya kläder osv osv. För mig är det insidan som är det viktigaste för mig själv att utveckla. Jag har lagt ner mycket tid och mycket pengar på att komma dit jag är idag. Jag tror ingen skulle känna igen mig som person om dom hade träffat mig för några år sedan. Ingen större skillnad syns på utsidan men på insidan är det en helt annan männsika. Just nu lever jag det gjorde jag inte förut. Jag har utvecklat det viktigaste i mina ögon mig själv som männsika. Jag tror att många skulle må väldigt mycket bättre om man började inifrån och gick utåt istället för tvärtom. Jag är ett levande exempel på det.
Jag är stolt över den resa som jag har gjort även om det har varit slitigt o motigt så har jag tagit mig hit och jag fortsätter att utvecklas hela tiden.
Jag skulle inte ha klarat det utan vissa människor runt min själv men det största jobbet har jag faktiskt gjort själv, men ni som hjälpt mig ska ha ett stort TACK!
Jag är inte en sådan dålig männsika utan ganska så bra ibland o männsikor vill umgås med mig. den tanken hade jag inte kunna haft för väldigt kort tid sedan.
(Får se hur länge det här får stå kvar)

Dagen i Örebro har varit en må bra dag. Satt en stund i T&M soffan o bara var, käkade lite frukost o sedan en kortis på stan, var tvungen att köpa sveriges godaste te, fixade en av d längsta take away maten haha, sen var jag en sväng ut till nya mariebergsköpcentrum. Det var fint som ett schysst köpcentrum.
Jag är väldigt glad för dom här senaste timmarna, det var väldigt skönt att vara borta o i en skön miljö, det e skönt att komma hem oxå. Har fått lite nya krafter.

Just ja d blev en ny mobil idag oxå :) Äntligen hade mitt abonemang gått ut så d var dags för en ny telefon. Najs!

// Lilla jag

2 kommentarer:

  1. Härligt inlägg!! Tycker du ska vara stolt!! Jag har blivit rätt fåfäng efter op, men jag gör de inte för nån annan än mig själv...
    Vi känner inte varandra jätteväl men jag tycker du är en jättemysig tjej och inte ett dugg dålig på något sätt...tänk aldrig så!...
    Sträck på dig, kolla in bruttan i spegeln varje morgon o säg åt henne att hon e BRA!

    kram

    SvaraRadera
  2. Tack Fia för att DU ville vara hos oss. Tack för ditt stora förtroende! KRAM. TACK för gåvan..den kommer att användas redan ikväll.

    SvaraRadera