torsdag 15 januari 2009

Lite låg

Idag är nog första dagen sedan jag blev arbetslös som jag känner mig riktigt låg, vet inet riktigt varför idag är ju ingen annan dag än igår.
Måste skriva mitt personliga brev idag för imorgon ska tantarbetsförmedlingen berätta för mig vad jag göra för fel. Det är ju alltid roligt att höra. Jag är ledsen att säga det här men... Personer som jobbar på arbetsförmedlingen, dom jag har träffat på iallafall, verkar vara människor som inte fått jobb någon annanstans för mer omotiverande och oengagerade personer får man väl leta efter. När man kommer dit känner man verkligen att här är ett ställe där som förstår sig på och verkligen motiverar mig att söka jobb o tro på mig själv... eller inte!
Ja ja det är imorgon, idag ska jag jobba lite iallafall.

byebye

1 kommentar:

  1. hua, arb.förmedligen ger jag inte heller mkt för!... fast som undersköterska behöver man sällan gå dit, för jobb finns det alltsomoftast....

    vad är de för slags jobb du söker?

    kram j

    SvaraRadera