onsdag 14 januari 2009

Promenad

IDag orkade jag två varv runt trekanten ingen större bedrift egentligen men med förkylningen som inte ger sig så känns d som värsta träningspasset men det var skönt. Har kommit på det där med att lyssna på ljudbok är ju fanatstiskt bra, hade svårt för det i början men nu älskar det. Lyssnar på en bra bok nu och då tänker man ju inte på att man går utan då är det ju bara att knata på sen att det var strålande väder gjorde ju inte saken sämre direkt.
Idag är det ju lite kallare o trekanten har frusit till igen, ja alltså den var ju aldrig tinad men ytan blir ju blöt med värme och blåst men idag var den fin igen så d var folk som åkte runt där, en mamma åkte och sköt barnvagnen framför sig. Jag vill oxå åka skridskor, tänk vilken underbar motion.
Däremot har jag ett problem idag, jag såg igår en lapp på grannhuset att vattnet skulle vara avstängt mellan 10-16 idag men jag hoppades att det bara skulle gälla det huset för jag hade inte sett något i vårt hus men det gäller även detta hus kan jag meddela.... Inte roligt!
Nu ska jag jobba lite faktiskt, har fått en uppgift av L snälla chef, en uppgift jag gjorde förra året oxå, administration som jag tycker om. Andra skulle nog tycka det var skit tråkigt men inte jag, det är roligt!

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar