tisdag 27 januari 2009

Nu e den här

Nu e väntan över o efter en utflykt till Spånga och en stor knuff in i bilen så är fotöljen på plats. Varför har man så mycket kartong extra när man packar saker? Utan kartong hade det ju inte varit några som helst problem nu fick vi knuffa lite. Men nu står den på plats, det blev fint, måste fixa lite runt oxå så blir det perfekt men det blev väldigt bra.

Min yrsel vill inte släppa men det känns lite bättre idag iallafall. Det hjälper om jag inte flyttar huvudet snabbt eller gör snabba ögonrörelser men det känns bättre idag iallafall o d e jag glad över. Igår sov jag till 13.30 det är inte alls bra! Det är katastrof, så något står ju inte helt rätt till. Men som sagt det är bättre idag.

Ska nog sola lite imorgon igen, UTAN ansiktskanon den här gången :)
Måste boka tid för att fixa ögonbrynen oxå för dom har blivit för stora nu igen. Ännu en sak som har förädrats hos mig, vem skulle kunna tror att jag skulle gå o fixa ögonbrynen för något år sedan.... Inte jag iallafall.

1 kommentar: