tisdag 13 januari 2009

Nya krafter

Känns som lite krafter börjar komma tillbaka i kroppen nu. Såpass mycket att jag orkat städa hela lägenheten tom. torkat golven, men nu är jag ganska så slut men det är skönt att ha fint runt sig när man är hemma så mycket som jag är nu. Hoppas att L ser att jag städat annars blir jag nog lite ledsen i ögat men hon kanske läser det här innan hon går från jobbet då e det fusk :) Men efter ett tag brukar hon se saker iallafall. Jag har ju blivit värsta lilla hemmafrun inget jobb som jag gillar så himla mycket men men. Igår var det dags för potatismoset igen :) Men idag blir det faktiskt en sallad från därmedpasta har varit sugen på ceasarsallad väldigt länge så nu är det dags. Bäst jag äter en semla först så kroppen inte får en chock av nyttigheten :) Jag e hemsk.

En CV har jag också fått till är ganska så nöjd med den faktiskt men min vän ska få kolla på den och komma med kommentarer känns skönt jag litar verkligen på hennes åsikter o det är alltid bra att någon annan kollar, man blir ju lite blind när man sitter med den o ju mer man tänker ju mer krångligt blir det. Ibland får man bara säga att nu e d bra o gå därifrån. Funderar på det här med personligt brev vet inte riktigt hur jag ska göra.

Nu ska jag kolla lite private practice och ta en dusch.

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar