tisdag 13 januari 2009

Kvällen

Hon såg inte städningen men skyllde på att jag gör ju alltid så fint hemma, smicker kallas det :) Men hon hade med sig en liten överaskning med sig så hon är förlåten :)

Har just kollat på mästarnas mästare. Riktigt bra program, stor variation på ålder och idrotter, ska bli spännande att följa. Men några personer får ju gärna lämna, har lite svårt för Anders Gärderud och Susanne Gunnarsson men om jag förstod slutet så åkte åtminstone en av dom ut. Kul att se lite från deltagarnas historia oxå, ska bli spännande att följa jag har ju mina favoriter Malin Moström och Erika Johansson.
Undra om någon av mina bloggläsare ens har en aning om vad jag pratar om med tanke på vilka jag tror läser min blogg :)

byebye

1 kommentar:

  1. Hejja Erika. Hon är min favvo. Satt som klistrad och kolla också Mästarnas mästare. Tomas Wassberg är ju en gammal hälsingekille som jag alltid har sett upp till.
    Däremot så kan Susanne åka hem...skit att hon fångade svärdet..

    SvaraRadera