tisdag 13 januari 2009

TV Spel

Alla som tycker tvspel gör barn och ungdomar (en del vuxna oxå) förslappade, ge dom ett wii. Jag har fastnat helt i ett spel nu och jag är svettig o slut i armarna som efter ett träningspass. Det är tvspel det eller?
Ja jag vet jag kanske inte borde tycka tvspel är kul jag är ju ändå vuxen och borde ha andra intressen och göra vuxna saker men jag tycker att det är roligt. Är ju en tävlingsmänniska och här kan jag få ut en del av det och sedan är det underhållning oxå o vem vill inte ha lite underhållning.

L kom hem idag och hade tänkt, hon hade tänkt rejält, hon får för mycket tid att tänka vissa dagar när hon sitter i bilen, känns ju inte helt säkert kanske, men hur som så hade hon tänkt nu, bra ideér och jag hoppas att vi kan genomföra det. Det handlar om vår fritid iallafall.

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar