lördag 3 januari 2009

Storhandling

Det är verkligen inte roligt att storhandla, det blir så himla stort hål i plånboken. Visst det är ju bra att ha kyl o frys fullt med mat men ändå, men nu är det gjort iallafall. En bra sak är dock att man känner sig som en liten familj när man gör det, det är lite mysigt.
Händer inte så himla mycket här, vi tar det väldigt lungt känns lite som luften har gått ur oss. Vi kollar mest på tv o Lword. Lite långtråkigt kanske men vi orkar lix inte engagera oss i något mer, vi har ett uppdrag per dag lix :)
Jag håller på att hosta lungorna ur kroppen det ger sig inte, har provat olika mediciner men det vill inte riktigt ge sig. Riktigt trist för jag är sugen på att komma igång o träna. Igår var jag till AF o då går man förbi trekanten o det var massor med folk som åkte skridskor, skulle vara kul att göra det, måste gå ner i källaren o se om min skridskor finns kvar eller om dom försvann i flytten, hoppas att dom finns kvar o att det är kallt ett tag till så man kan åka lite.
Vi åkte förbi hammarbybacken idag, en hel del folk som åkte, jag är sjukt sugen på att åka skidor skulle nästan ge vad som helst för att få åka skidor en helg eller så. Men det får vänta till någon annan gång i ett annat liv eller så. Nej då så illa är det inte men inget planeras eller så innan jag vet att pengarna kommer igång från a-kassan. F-n va jobbigt det är att skriva det. Vill ha jobb!

byebye

1 kommentar:

  1. Det kommer att ordna sig med jobb Fia. En dag i taget nu. Krya på dig, vet hur det känns med hosta..
    Stor Kram

    SvaraRadera