tisdag 25 november 2008

2 ar

Idag firar jag o L 2 ar, eller jag firar 2 ar for L tror d e imorgon hon tycker d e jattekonstigt att allt hander en dag for tidigt. Kan vara efter alla bergodalbanor hon akte igar hon blev bara gronare o gronare i ansiktet efter varje o da borjaden hon anda med den gronaste, Hulken, jag satt mest o vaktade vaskan, nagon ska ju gora d oxa. Jag akte nagra men efter men in black madde jag sa illa sa jag tog d lite lungt ett tag.
Idag skulle vi sola o sedan aka o shoppa, da e d helt plotsligt molning, hur kan d vara d???? Nu far d bli bara shopping o down town disney sen inte helt fel det heller.
Imorgon bar d av hemat, dags att flyga igen, inte roligt!!!!

byebye

1 kommentar:

  1. Grattis, två år! Hoppas de går lungt hem, här är de SNÖÖÖÖÖÖÖÖ!

    SvaraRadera