lördag 1 november 2008

Sovmorgon

Jag är nog inte som alla andra. När jag var liten o i tonåren o ett tagtill, förstod jaginte hur någon kunde sova längre än till 9, jag vaknade vid sju när jag var liten o fick sitta och vänta på att God Morgon Sverige började o det var väldigt väldigt sällan jag fick sällskap i soffan vid den tiden, en morgon tröttnade och gick o sattemin på Paltanen o solade, men jag var nog lite rädd för solen för att jag hade satt mig längst intill väggen i skuggan :)
Hur som helst nu har det ändrat sig, kan inte förstå varför man går upp innan kl 9 på helgen om man inte måste. Jag sover länge o skönt på helgen, för länge tycker L men hon börjar vänja sig och jag är så duktig i veckorna så jag får extra beröm o får sova på helgen :)

Bye bye

1 kommentar:

  1. Hehe, minns de där me att vakna tidigt.... Vi hade bara 1 och 2an när jag var barn (tror du jag var avis på granntjejjen som hade parabol?)... jag vaknade alltid före 7 och de va UR eller svenska på serbokratiska..
    Och folk har mage att påstå att barn förr hade bättre fantasi?...näädu, där satt jag o tittade på ur...

    Hoppas ni får en fin lördag!

    SvaraRadera