lördag 29 november 2008

Jetlag

Jag tror inte på jetlag jag tror bara att jag är jättetrött idag pga för mycket intryck :) Jag sov inte alls en stund förut utan vilade bara lite och hörde minsann att L spelade tennis :)
Snart ska vi iallafall ut o vara sociala med H o C d var ett tag sedan vi träffades o dom ska ju iväg på samma resa som oss om ett par månader så d blir nog en del USA snack, kanske fattar man mer vad man gjort då.
Jag har lix inte fattat att det är vinter o att det är jul snart, allt fokus har legat på resan så tiden har stått still lite ett tag o nu så är det jul om några veckor, det e ju inte klokt. Julklappar orkar jag inte ens tänka på det känns konstigt.
Nu ska jag välja o vraka i min nya garderob o se vad jag ska ha på mig, jag har jju massor med jeans att välja på nu ju :)

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar