måndag 3 november 2008

Måndagmorgon

Idag är det 2 veckor kvar... ja tills jag fyller alltså, jag är barnsligt förtjust i att fylla år, jag vet jag borde skämmas lite men det gör jag inte. Känns lite som att det här är min dag som jag får njuta av och att vara självisk, något som jag inte så ofta är annars. I år kommer den att vara extra speciell eftersom den firas i NY, troligen en födelsedag jag aldrig kommer att glömma.

Jag o L diskuterade i Lördags det här med att vi kanske e gamla nu, vi väljer att vara hemma o ta det lugnt på helgen ta d soft o bara vara istället för att ränna på krogen. Jag har väl aldrig varit sådan iofs men L var vild i sina unga dagar haha. Undra om det hänger på åldern eller om det är så att man värdesätter olika saker, fast det kanske oxå har med ålderna att göra vad vet jag :) Vi orkar helt enkelt inte :)
Jag tycker verkligen om mitt liv just nu. Jag har aldrig riktigt sett fram emot helgen om det inte varit för att det varit något speciellt inbokat men nu ser jag fram emot varje helg och bara längtar efter att få bara vara.

I helgen blir d Örebro, ska bli trevligt. Mamma fyller år så hon ska firas men jag ska oxå hinna med att fika med en av d finaste vännerna. Alltid lika trevligt.

Bye bye

4 kommentarer:

  1. ....och va kan hon tänkas önska sig då?? Födelsedagsbarnet?

    SvaraRadera
  2. Inegn aning, trevligt sällskap på middagen kanske :)

    SvaraRadera
  3. ja men det blir de ju automatiskt då jag och Nina kommer hahahaha... får väl helt enkelt kolla med din andra hälft dårå om du inte kan säga nåt konkret ;-)

    SvaraRadera
  4. Ja d e klart, d kommer bli jättetrevligt. Kolla med henne hon har full koll, eller ja hon försöker ju iallafall :)

    SvaraRadera