söndag 2 november 2008

Lokalsinne

Jag har tänkt att jag ska spinna nu på förmiddagen(obs jag skrev inte morgon som jag tänkte), det är på ett nytt ställe vid telefonplan o L skulle då förklara vägen, d e lugnt du tar bara höger i rondellen sen är det 200 meter så e d framme. Vet hon att det säkert finns 1000 rondeller i den här stan eller??? Så vi får väl se om d blir någon spinning eller inte beror på om jag kommer till rätt rondell :) Det skulle visst vara en mindre rondell med i spelet oxå en nybyggd då blir d ju enklare eller nåt.
Föresten är det här med satskort bra, jag kan träna på vilken anläggning jag vill i stan, då finns det ju massor med pass att välja på, om man hittar dit slltså:) Nä men det är ju jättesmidigt, ibland e d ju skönt att inte behöva gå till samma gym hela tiden.
Jag hatar mitt tangentbord, jag måste slå ner mellanslagsknappen för att något ska hända vilket slutar med att ordblirtillettord eller att jag slår hårt på alla knappar.....

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar