tisdag 11 november 2008

Äntligen

Vi börjar med det positiva för även om jag håller på att koka av ilska just nu så fanns det något positivt med kvällen.
Jag har äntligen hittat ett pass som är lika bra som ett pass på f&s i Örebro. Så bra! Passet var upplagt riktigt bra, bra tempo, bra ledare. Sista låten var dock helt galen men det vara bara att köra skiten ur sig rent ut sagt :) Det här passet kommer jag gå på ofta!

Nu till anledningen till min ilska, jag blir GALEN på mig själv för att jag är så förbannat dålig på att hitta. Idag när jag skulle köra hem från träningen så kör jag av fel och hamnar på motorvägen så jag tog nästa avfart och tänkte hur svårt kan d vara??? Det är väl bara att svänga igen så e man på rätt väg men nej då inte Fia inte hon snurrar in sig så hon inte har en aning hur hon ska ta sig på rätt väg igen. Den positiva känslan efter spinning o solning var som bortblåst o för varje minut som gick blev jag mer o mer förbannad på mig själv. HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT HITTA????? Jag måste bli bättre, kan man bli det eller är det helt kört för mig?
Nu ska jag försöka skaka av mig ilskan på något sätt *grrr*

byebye

1 kommentar:

  1. jag vet svaret,ni kan få adoptera min gps om ni vill... jag har ju ändå ingen bil!

    SvaraRadera