onsdag 12 november 2008

En vanlig onsdag?

Känner mig trött i benen efter träningen igår, det är en skön känsla tycker jag då vet man att man gjort rätt, träningen ger något. Blir ett pass imorgon oxå, kanske det sista innan resan beror på hur pigg jag är på lördag som beror på hur roligt jag har på ferdag kväll :) Jag tror att jag ska ha ganska roligt faktiskt, det var riktigt länge sedan, några öl o lite skumpa för att fira tycker jag låter riktigt bra.
Idag ska jag äntligen piffa mig lite hos frisören, ska bli skönt att bli av med lite hår. Litar på Ida att frisören är bra annars får hon skäll ;)
Sen måste vi nog allt börja plocka fram saker som ska packas men innan det kan plockas fram så måste det plockas undan. Jag är skitdålig, rent ut sagt, på att städa och plocka undan hemma, L får göra allt för mycket men det är ju för att hon är så bra på det :)
Nu har ilskan från gårdagen lagt sig, L vågade inte prata med mig igår o det gjorde hon nog rätt i hon hade kunnat få en del skit som hon inte förtjänat. Jag har ett ganska så hett temprament och då pratar jag ibland innan jag tänkt klart o det är ju inte strålande. Men igår höll jag tyst.

Ikväll är det ju bönderna oxå på tv, måste säga att det är ena riktiga töntar dom fått tag i år, den enda som är något att ha är väl Peter, men där kan ju alla få ihop det med alla känns det som :) Den här självgoda människan ifrån hallstahammar eller var det nu är, kan ingen bara låsa in honom bland korna eller nåt, dränka honom i dynghögen eller något. Tror inte på någon större romans chans den här omgången faktiskt. Tacka vet jag mammorna :)

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar