torsdag 27 november 2008

Hemma igen

Så var man hemma igen, just packat upp väskorna, ingen övervikt men vi har lyckats hanlda 25 kg :) Det är ganska bra jobbat, hela sängen är full med nya kläder, inte blivit så många julklappar utan vi har unnat oss själva saker istället. Känns riktigt skönt att vi gjort det.
Hemresan var lite händelserik...... Började lungt o behagligt från Orlando, rätt platser o allt. När det var två timmar kvar tills vi skulle mellanlanda på Island kom ett utrop i högtalaren efter en läkare, inte roligt när man sitter på ett plan o har lite panik över att det är mycket folk, tittade ut i gången o där ligger det en kvinna o några människor runt henne, en flygvärdinna kommer rusande med en svart väska, inget bra tecken. Jag sitter som på nålar resten av den turen. Sen när vi är på flygplatsen känner jag hur paniken börjar komma och den bara stegrar sig så resten av tiden har jag panikångets o förstår inte hur jag ska ta mig igenom det här, när vi komme rpå planet har vi desutom fått fel platser och fått vanliga platser så jag har mannen framför mog i knät, shit var på väg genom nödutgången.... Inte roligt alls!!!! Sedan när det värsta har lagt sig o vi har väl en timme kvar till landning o jag ser tjejen på samma rad ta upp kräkpåsen o tar den till munnen, jag har grym kräkfobi. Jag har verkligen ingen lust att flyga på ett tag nu, fy sjutton, men jag överlevde.

L o jag insåg när vi satt här o åt mat att vad har vi varit med om det känns lite overkligt fortfrande, tar nog ett tag innan allt är sorterat o bearbetat för att jag ska kunna säga vad jag gjort. Men en sak kan jag säga.... Jag har haft en underbar semester, en semester jag kommer minnas resten av livet och jag är otroligt glad att jag fick uppleva den med min kärlek. Tack!!!! Du är den bästa.....

byebye

1 kommentar:

  1. men fy vilken pärs på hemresan,jag fasar för våra dryga 4 timmar i april - får väl be läkarn om lite lugnande...hehe Förstår att de är mkt intryck! Hoppas ni har massa kort att visa!

    SvaraRadera