söndag 2 november 2008

Lovely

Jag älskar att träna, jag förstår inte varför det ska vara så himla svårt att komma igång varje gång bara eller varför jag slutar mellan varven, tro det eller ej men jag har varit riktigt vältränad en gång i tiden, längesedan men jag har varit. Men jag saknar min träningskompis (ja hon är en riktig vän oxå, troligen den bästa) jättejättejättemycket! Vi tränade så himla bra tillsammans, hade samma inställning till träning, när vi var där körde vi stenhårt och peppade varandra, även om vi inte skrek på varandra hela tiden så fanns hon alltid där o kolla på så fick man mer energi och orkade lite till uppför backen. Den där lilla pratstunden innan passet satte igång. Jag saknar helt enkelt allt!
Måste till apoteket idag, det var ju stängt igår o sedan blir det lite av vår favorit söndags aktivitet :) En god latte på ett schysst café! Najs!

Ikväll är det ju dessutom mitt allra bästa favoritprogram på tv. Ensam mammor söker. Jag gillar dom här tre mammorna o jag längtar till varje ny söndag :)

Återkommer medkommenatrer kring på stjärnor på is.

Bye bey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar