måndag 10 november 2008

Liten o fin

Gick och köpte en Ipod idag, hade ju tänkt att jag skulle köpa den i NY men tänkte om, vill nog ha den på flyget oxå. Liten,tunn och mörkgrå, riktigt riktigt snygg. Får köpa tillbehören i NY istället det blir bra det oxå.
Fick även en komplimang när jag köpte den, jag har tydligen ett fint namn :) Jag och Kickan kunde inte titta på varandra utan asgarvade utanför affären. Hon i kassan hade just gått charmkurs eller nåt.
Nu ska det laddas musik,några förslag på bra skivor?

Byebye

3 kommentarer:

  1. Hon var ju het på dig ju... för inte fick jag någon komplimang... fast kristina är kanske inte lika fint namn som sofia... hehe

    SvaraRadera
  2. Du måste ta hem Sonja Aldens nya skiva,soft och skön att lyssna på under flygresan

    SvaraRadera
  3. Nu har vi en varsinn juh...fast min är lite färg-gladare än din.
    C",)

    SvaraRadera