tisdag 11 november 2008

Beslutsångest

Jag vet inte riktigt vad jag ska träna idag, att jag ska träna vet jag, tror jag :) Men nu när jag skriver här så måste jag ju träna för nu har jag ju sagt det högt :) Men jag vet inte om jag ska gå på spinning, cykla 1 timme på egen hand eller styrketräna. Alla har fördelar och nackdelar, Spinning vet jag att det ger bra träning men det är tidsbestämt och jag tyckte inte det var så roligt sist, MEN instruktören har väldigt snygga armar :) Att cykla på egen hand är ju flexibelt o bra träning om man är motiverad men det kan vara segt. Styrketräning är ganska tråkigt men jag skulle vilja köra helt slut på musklerna, jag har ingen aning just nu. Men det är ju några arbetstimmar kvar innan jag måste bestämma mig.

Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag ska resa på söndag det är ju ingen tid alls kvar ju, tror jag måste börja packa lite idag så jag kommer in i stämningen mera då kanske poletten trillar ner på riktigt att jag verkligen ska åka. Det kanske är för stort för att lilla jag ska kunna greppa det. Men jag ser verkligen verkligen fram emot det mest ser jag nog fram emot hockeyn :) När man säger det så himlar alla med ögonen o tycker man är knäpp men jag tycker det ska bli sjukt mäktigt. kanske blir jag besviken när jag väl är där men det tror jag inte.

Jag behöver musiktips!

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar