lördag 1 november 2008

Idolerna

Jag glömde ju kommentera Idolerna. Jag har lite svårt för den här omgången hittar lix ingen som jag bara älskar, det skulle vara Kevin isf. Han kan få vinna faktiskt. Däremot Anna tycker jag inte är så bra som alla tycker. Hennes version av min favorit schlager höll på att slaktas helt men hon räddade det och avslutade riktigt bra men jag har ändå svårt för hennes röst, vi är inte helt ense här hemma om det.
Även o jag tyckte att Sepideh skulle åka ut efter hennes senaste framträdande så tycker jag att Lars skulle åka igår, han var vidrig såg inte alls humorn i det där, bara jäkligt töntigt. Vill maninte vara med Idol är d ju bättre att man drar sig ur man behöver inte förnedra sig själv och andra för att vara speciell. Jag älskade hans uppträdande förra gången, det var jag ensam om men d gillade jag men igår var det hemskt hem med karln!

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar