fredag 21 november 2008

Himlen!

Jag eller vi har kommit till himlen, det har stallet ar verkligen helt galet, precis a som jag vill ah det nar jag ar pa semester lyx, lyx o sen lite lyx. I new York bodde vi en garderob nu bor vi typ i en hel lagenhet, L maste nastan ha stege for att komma upp i sangen :) En av nackdelarna i hotelbranschen i det har landet ar ju att dom inte har paslakan utan bara lakan pa nagot konstigt satt runt tacket vilken gor att man far leta sig ut ur det nar man ska ga upp for man har snurrat in sig sa, det har som att ha en turban runt hela kroppen nar man vaknar.
New york var coolt men jakligt kallt, typ minus grader, vi akte turistbuss o da maste man sitta uppe o ute for att fa basta utsikten o det var kallt! Sista dan handlade vi mossa sa vi inte fros sa mycket. Vi har nog sett det mesta iallafall, kanske inte allt man ska se men tillrackligt, vi bodde inte langt fran time square o det ar stort o maktigt precis som pa tv, allt ar nastan som pa tv o det ar haftigt. Fortfarande lite svart att smalta o ta in allt. Min fodelsedag forsvann iallafall, jag har ju inte trott riktigt pa det har med jetlag, jag menar hur svart kan det vara, det ar val bara att lagga sig o sova dom timmar man ska sa fixar det ju sig. Jo tjena! Vi skulle bara vila lite somnade vid 6 och det gick inte att halla sig vaken, vi sa till varandra nagon gang att det ar nog bra om vi e vakna nu 2 sek senare sov vi igen. Vaknade 13 timmar senare :) Okej jag tror pa jetlag nu :)
Vi har hyrbil nu, vi ar glada att vi uppgraderade den for annars hade som nog skrattat at oss nar vi kom igar, nu har vi en Chrysler cab. Okej jag erkanner att jag skryter lite nu men det ar pa riktit o det hander mig lix.
Idag ska vi shoppa lite, for ovrigt e d sjukt billigt med jeans har 300 spann for Levis, har handlat tre par redan kan bli nagra fler :)
Park blir det imorgon, troligen disney world da. Tyvarr ar det ju inte sa varmt som vi trott men vi ska ha shorts iallafall, allt ar varmt i jamforelse med NY :)

byebye

1 kommentar:

  1. Härligt för er att få se paradiset under semestern. Appropå levi´s jag har storlek 32 32 på deras engenered. Kan du tänka på om det blir massa dollars över. ha det greeaaaat. mvh LB+

    SvaraRadera