torsdag 13 november 2008

Piffning

Igår var jag o klippte mig o fixade bryn o fransar på ett nytt ställe. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tyckte. Det blev bra när jag fick piffa det själv hemma men utan produkter i mitt hår blir d inte så snyggt tycker jag, när jag gick därifrån så hände det inget alls i håret kändes det som. det enda jag sa var att tunna ur det och att jag ville ha lockarna kvar. Men d blev typ en våg o sen tog hon fram plattången och det var det sista jag ville, gillar inte alls det. Vill inte ha rakt hår :) men d varar ju bara tills man blött det som tur är. Vet inte om jag kommer gå tillbaka dit, jag hoppas nog att min frisör kommer tillbaka och att jag kommer ihåg i tid att boka mig med henne.

Imorgon är sista morgonen på två veckor som jag behöver gå upp tidigt det är så skönt!
Igår började vi packa lite, lite shorts o sånt man inte kommer använda tills vi åker. Nu känns det lite mer verkligt. Pirrar lite i magen.

Idag blir det spinning på telefonplan, hoppas att jag hittar den här gången så jag inte blir så arg .)

Jag är lite orolig för en nära vän, hoppas att hon vet att jag finns här om hon behöver mig. Vill att alla runt mig ska må bra och framförallt dom som står mig nära.

Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar