torsdag 6 november 2008

Vad tyckte jag?

Jag vet inte vad jag ska tycka om kvällens spinningpass...Eller om instruktören egentligen. Jag tror att jag inte gillade henne. Jag hörde väldigt dåligt vad hon sa och det jag hörde var med en negativ ton. Men sen så drog hon igång och peppade lite även om det knappt hördes. Helt plötsligt var hon ute bland oss som cyklade, ja jag vet inte vad jag tycker. Jobbigt var det iallafall, när det är timmes pass brukar det vara ca 1-2 min återhämtning i mitten men inte här inte, max 20 sek var det sen var det fullt ös igen. Otroligt mycket stående i högt tempo, jobbigt!
Jag insåg idag att jag fokuserar väldigt mycket på träning när jag väl är i träningsperiod. Det sitter nog i sedan jag var aktiv idrottstjej. Jag gillar ju träning o jag vill göra det bra när jag väl är igång, vill vara ute i god tid till passen och inte rusa in i sista minuten.

Snart kommer L hem bäst att fixa lite mat nu

Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar