söndag 9 november 2008

Tyst

Idag känns det inte som jag har så mycket att säga tror jag, varför skriver jag då?
Idag har varit en soft dag, tog det väldigt lungt på förmiddagen sen till SKHLM för att shoppa lite inför resan nu behöver jag hitta nackkudde och ögonbindel eller vad det nu kan heta så jag kan avskärma omvärlden så flygresan blir enklare. L hade räknat ut att totalt under vår resa kommer vi flyga 24 timmar, det är inte roligt eftersom jag verkligen verkligen inte tycker om att flyga eller vara instängd med så mycket andra människor, men än så länge känns det hyffsat lungt. En vecka från nu så sitter vi på planet någonstans över vattnet vid den här tiden, har varit på vår mellanlandning på Island. Coolt är det iallafall även om det är lite läskigt :)

Nu är det bara drygt 2 timmar till veckans höjdpunkt på tv :)

Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar